mylifeasmaria

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Paff Johansson - 30 september 2012 14:31

Jag trodde du va en man kunde lita på, en som inte spred en massa rykten, en som faktiskt brydde sig på riktigt och inte bara spelade en massa spel. Men jag får väl säga att jag har haft fel hela tiden, du har svikit mig igen, jag ger dig chanser om och om igen, och hoppas med hoppet att allt kommer bli bra igen, men det är bara en dröm som är för bra för att bli sann. Jag vet att det inte kommer att bli bra nu, för jag hatar dig seriöst nu, jag är inte cp. Jag är ingen hora. Jag har inte legat med honom. Jag är inget emo. Jag skär mig inte. Alla rykten, idioter som tror på dom.

Men det är allt för många, dom står på din sida, själv står jag kvar här ensam igen... Jag vill bara att folk ska förstå att det som du har sagt inte är sant, men nej.. 

                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards