mylifeasmaria

Alla inlägg under juni 2012

Av Paff Johansson - 30 juni 2012 22:44

Jag vill bara känna på din kropp hela natten, men mina vänner säger stopp, stopp håll i kepsen...

ja jag har tråkigt...

Jag och amanda funderar på om vi ska till okq8 eller inte...

Men iallafall, dagen:

Jag och amanda drog till bion, vi gick hela tre km dit och sen tre hela km hem..

filmen sög så vi drog hem mitt i allt, fast helt random kom vi på att vi skulle köpa hårfärg, så nu har jag blå lugg och svart hår ;3 Sen så när vi kom hem så färgade vi håret, hon skulle blondera sina toppar för att göra blåa toppar, jag skulle fixa svart :3 Så det gjorde vi, sen så ville Marcus va med oss, så då pallade vi oss till skranta och vi dampade :D Där träffade vi Moa och Julia som hade köpt godis åt Moas mamma :p Amanda och jag snattade av det som vanlig ;p Amanda fixar sina toppar blåa nu för att vi inte hann och göra det innan vi skulle möta Marcus :D Juste, jag var buddah idag, jag satt mig mitt i vägen, och meditirade som buddah gjorde (stav) men amanda sabbade allt och skrek kom nu buddah när jag kände att jag var på väg att sväva iväg... FAN TA DIG AMANDA.

 


Det var typ dagen det tror jag :p 


Dagens låt: Din jävla bitch- Elov vs. Mack

 

Av Paff Johansson - 29 juni 2012 22:25

När en tjej säger att det är okej, vill hon att du ska se henne i ögonen och säga "berätta sanningen". 

När en tjej säger att det är okej, så är det oftast vad det inte är, tjejen kan vara ledsen, arg, deprimerad, sur eller något. Och då vill hon att du ska kolla henne i ögonen och säga "berätta sanningen". Sist jag sa att jag var okej, var faktiskt idag, och okej är vad jag inte är, jag tänker för mycket, det är mitt problem. Så jag ljög alltså för den jag älskar, jag känner mig hemsk, men om den personen får reda på vad som är fel, så.. kommer det att bli bråk och det vill jag inte. Om det nu blir bråk, så kan den personen skylla allt på mig, för allt är mitt fel, allt. 

 

Det är "okej".

Av Paff Johansson - 29 juni 2012 11:57

Har fan hittat dom bästa remixarna som finns på hela fucking jorden!

Fan vad jag är bäst asså!^^

Nej men haha xD

Dagens låt: When I'm gone-Eminem


And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back
And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back...

 


Av Paff Johansson - 28 juni 2012 19:48

1, Jag är kär.<3

2, inte singel, mohahahha x'd<3

3, kakor är gott tycker jag.

4, Jag älskar kepsar <3

5, Jag har underbara vänner.

6, Jag har förlorat en kär vän som tyvärr dog...

7, Jag kommer aldrig att ändra på mig för någon annans skull, aldrig.

8, Jag har en hund, en katt och kommer snart eller snart och snart få en till katt.

9, Jag är väl lite bortskämd :$

10, Jag är lång ...

11, fast jag vill va kort.

12, jag gråter lätt när jag är ensam...

13, Folk tror att jag är den starka som aldrig gråter, och alltid finns för dem för att jag själv aldrig mår dåligt, men sanningen är att jag vill att någon alltid ska finnas för mig, för jag gråter ofta när folk inte vet om det.

Av Paff Johansson - 28 juni 2012 14:58

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=mZaL96yf7S4

Video: 

spotify: Akon – Sorry, Blame It On Me - Main

Text;

As life goes on I’m starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don’t want to take responsibility for

I’m sorry for the times I left you home
I was on the road and you were alone
I’m sorry for the times that I had to go
I’m sorry for the fact that I did not know
That you were sitting home just wishing we
Could go back to when it was just you and me
I’m sorry for the times I would neglect
I’m sorry for the times I disrespect

I’m sorry for the wrong things that I’ve done
I’m sorry I’m not always there for my son
I’m sorry for the fact that I'm not aware
That you can’t sleep at night when I am not there
Because I am in the streets like everyday
Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world
And how I'm so proud to call you my girl

[Bridge]
I understand that there are some problems
And I am not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
If I can apologize for being wrong
Then it’s just a shame on me
I’ll be the reason for your pain and you can put the blame on me

[Chorus]
You can put the blame on me [4x]
Said you can put the blame on me [3x]
You can put the blame on me

Sorry for the things that he put you through
And all the times you didn’t know what to do
Sorry that you had to go and sell those packs
Just trying to stay busy till you heard from Dad
And you would rather be home with all your kids
As one big family with love and bliss
And even though Pops treated us like kings

He got a second wife and you didn’t agree
He got up and left you there all alone
I’m sorry that you had to do it on your own
I’m sorry that I went and added to your grief
I’m sorry that your son was once a thief
I’m sorry that I grew up way too fast
I wish I would’ve listened and not be so bad
I’m sorry your life turned out this way
I’m sorry that the FEDS came and took me away

[Bridge]

[Chorus]

I’m sorry that it took so long to see
They were dead wrong trying to put it on me
I’m sorry that it took so long to speak
But I was on tour with Gwen Stefani
I’m sorry for the hand that she was dealt
For the embarrassment that she felt
Just a little young girl trying to have fun
Her daddy should never let her out that young
I’m sorry for Club Zen getting shut down
I hope they manage better next time around
How was I to know she was underage
In a 21 and older club they say
Why doesn’t anybody wanna take blame
Verizon backed out disgracing my name
I’m just a singer trying to entertain
Because I love my fans I’ll take that blame
Even though the blame’s on you [3x]
I’ll take that blame from you

And you can put that blame on me [2x]
You can put that blame on me
And you can put that blame on me
 
Några bilder: 
     
Bilden som jag tog när jag var ute tog jag bara för att bevisa hur blå min lugg va ute, men ignorera ansiktet på den bilden tack....
Älskar kepsen<3333
 
Dagens låt fick bli: Sorry, blame it on me-akon 

Av Paff Johansson - 27 juni 2012 20:10

Chanelle (eva-lena) Forsebrink.

Jag älskar dig! Du är fucking underbar! Jag skulle inte klara mig utan dig! Med dig kan jag vara mig själv, du vet hur jag är, du vet när jag inte mår bra fast jag säger att jag mår bra. För dig kan jag helt enkelt berätta allt! Snart har vi varit bästa vänner i ett halv år, utan att bråka! Det känns som om vi är menade för varandra, vi får våra cp ryck ibland, eller alltid, och dom är roliga som in i helvete. Jag längtar tills lägret, för då ska vi visa alla lillskitar att dom inte ska mucka med oss! Vi ska visa dom hur galna och konstiga vi egentligen är! 

Puss<3


Länk till hennes blogg: http://awsoooome.devote.se/

 

Bild på min bög! 

 

JagÄlskarDigMestPåDennaJordNuOchFörAlltidBejb<3

Av Paff Johansson - 27 juni 2012 16:56

Jag håller på att förlora en av dom bästa vännerna jag någonsin haft, och jag vill inte det.

Vi lovade och vi sa att det skulle vara piff och jag. Jag älskar dig, jag kan förstå om jag har varit dum mot dig.

Men det har känt som att du inte vill va min vän längre i en väldigt lång tid. Jag vill verkligen inte att det ska ta slut.

Det här speciella vi har.. Minns du första gången vi träffades? Jag friade till dig för att få ett tuggummi, det var då jag kände, att du var den här speciella som alla vill va vän med... Nu är det cirka 7 månader sen du och jag träffades, jag saknar dig något så enormt! Jag vill inte att våran vänskap ska ta slut, för du är speciell vännen! Jag kommer alltid att älska dig lika mycket som jag gjorde första gången jag sa det till dig! Frågan är...


Kan du förlåta mig, piff? ;c

<3

Av Paff Johansson - 27 juni 2012 14:31

Idag ska jag till Karlskoga festen... kulkul ^^

Förutom att Urin är där (loreen)

Får väl göra som alla andra och lyssna på henne ;_;

dagens låt: Upside down-Baby Jane.


Jag är den jag är, och tänker inte ändra på mig för din skull.

 


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life. // How to save a life-Alex Goot.
 
Stämmer in på vad som händer just nu...

 

 

 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards