mylifeasmaria

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Paff Johansson - 23 september 2012 23:16

 

Joel^^

Typ bäst, haha åhja! Har inte träffat honom, men vill gärna det c:

Han får mig alltid på så bra humör, även om jag är depp c:

Jätteglad att jag känner honom faktiskt, han gillar spindlar :3

Iallafall dom 8 han hade i rummet när han va i London xD

Han gillar kakor, som jag^^

OCH OCH OCH OCH OCH!!!!!!!!!!!!!!

Han är ....

ehm....

speciell, på ett bra sätt! Kram on u! ^^♥

Av Paff Johansson - 23 september 2012 22:19

         

Av Paff Johansson - 23 september 2012 20:14

DAGENS LÅT: My funeral-Dope

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=7-514YVVOqw


Now, as I lay here in the dark
And I think back to the start
I know some things have to end
for the next one to begin

I walk alone, free at last
I feel the pressure letting go
from the very bottom, of my soul.
Flesh and bone fall to past like the ashes in the rain.

And fade away...

It's my Funeral, 
welcome you all.
This is the end of the line,
So thank you for coming along.

My time has come, 
I don't wanna leave you behind,
But this one I'll do on my own!

Now, as we stand two worlds apart,
the time's hardened up my heart.
From a world of no regret,
that I hope won't soon forget.

I walked the line on broken glass,
I let the passion take control,
of the very bottom of my soul.
Cross the line, fade to black,
hold the candle to the flame,
and light the way.

To my Funeral, 
welcome you all,
This is the end of the line,
so thank you for coming along.
My time has come,
I don't wanna leave you behind,
But this one I'll do on my own.
Av Paff Johansson - 23 september 2012 17:44

Så jävla underbar är du♥


Seriöst.

puss (a) 

 

 

random inlägg men ah ;3

 

Inte gjort mycket idag, haft det tråkigt med min fina (chanelle)♥

Är kär as u know, nomnom ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards