mylifeasmaria

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Paff Johansson - 3 september 2012 22:06

Hoppas att det löser sig, mitt hjärta är styckat, det blev det för dig.

Nu regnar det, i min ensamhet.

Tankarna slår mig, måste få svar, var det mitt fel? eller var det ditt fel?

Jag vet att det löser sig, jag vet att det kommer att bli bra.

Eller är det så att du totalt inte bryr dig ?

Sättet jag stör mig på, jag trodde jag var den för dig.

Du fick som du ville, nu är jag ensam och lämnad.

Jag får nöja mig med det, men du vet inte att det kallas för kärlek.

Du kommer att finnas här, men kanske inte idag.

 

Av Paff Johansson - 3 september 2012 18:00

http://www.youtube.com/watch?v=ArEY8BlzNY0&feature=plcp

DET ÄR DEN NYA!

DEN GAMLA ÄR 

http://www.youtube.com/watch?v=B20ax_bhOE8&feature=youtu.be

KOLLA BÅDA OM NI HAR LUST, ANNARS KOLLAR NI BARA EN! ELLER SKITER I DET, MEN SKULLE BLI GLAD OM NI KOLLADE BÅDA! PUSSPUSS!♥♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards