mylifeasmaria

Alla inlägg under februari 2012

Av Paff Johansson - 29 februari 2012 18:31

Här har ni skit saken som jag kommer glömma...

28 dagars utmaningen !

Dag :
01 - ett nytaget foto på dig själv och 15 fakta om dig själv. 
02 - meningen bakom ditt bloggnamn. 
03 - ett foto på dig och dina vänner. 
04 - en dålig vana du har. 
05 - ett foto på ett fint minne. 
06 - din favorit idol och varför. 
07 - en bild på något som betyder mycket för dig och varför. 
08 - månadens mål med förklaring. 
09 - Något som gjort dig stolt de senaste dagarna. 
10 - låtar du lyssnar på när du är glad, arg ledsen uttråkaad. 
11 - ett foto på någon som betyder lite extra för dig. 
12 - varför började du blogga? 
13 - en bild på ditt hem. 
14 - ett foto på dig och din familj. 
15 - dina topp 10 låtar. 
16 - ett foto på dig själv. 
17 - vem skulle du byta liv med för en dag , varför? 
18 - planer/drömmar/mål du har. 
19 - smeknamn du har och varför. 
20 - vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med. 
21 - ett foto som får dig att le. 
22 - vad gör dig unik och annorlunda från alla andra? 
23 - vad har du sug efter? 
24 - vad finns i din väska? 
25 - din favorittid på året 
26 - dina 3 närmsta vänner. 
27 - ett foto på dig från förra året tills nu , hur har du förändrats? 
28 - vad har du lärt dig denna månad?


Jaja, dagen har varit okej, morsan behövde en sak till maten så jag stack ner och handlade det åt henne XD <3

Dagens låt: Soldiers-ulrik munther...

den är faktiskt bra ;)<3

Vet inte vad jag ska skriva, händer inget speciellt i mitt liv ..<3

Haha nej nu ska jag inte vara dyster ;)<3

When I see your smile, tears run down face ;)<3

Tror jag har en ny favoritlåt... :D<3

Eller vet inte, menmen...

Tror jag ska dra nu, men det kommer nog ett inlägg sen om ni vill ;)<3

Ses ^^<3

Av Paff Johansson - 28 februari 2012 22:03

Du får leva med det resten av ditt liv...

Är det bara jag som älskar låten till 100 %?<333

Jaja, har inte gjort så mycket sen sist jag bloggade idag, tänkte dock bara säga godnatt till er alla sötisar (a)

Och piff ska ha det bra på sin namnsdag för hon heter ju dock Maria i mellannamn ;)<3

Menmen, godnatt på er ;)<3

Av Paff Johansson - 28 februari 2012 15:30

Har inte hunnit gjort så mycket, musik för det mesta :D

Och jag har namnsdag idag :D

Och eftersom piff ville ha en länk i min blogg men inte kunde någon av låtarna så får hon det endå ;)<3

Maria är snäll, men den kommer i slutet :D

Dagens låt: Resten av ditt liv-timbuktu<333

Kärlek till låten ;)<3

Jag hoppas jag drömmer, att marken du går på går sönder :D <3

Haha, menmen, piffs blogg ;)<3

Länk: http://amandamuppenmariaottosson.bloggplatsen.se/ 

Nu kommer piff hata mig, men jag slänger in en bild på min snyyyyygga piff ;) <3

 

Och nu är det ditt eget fel piff, du som skickade bilden till mig ;)<3

Ska dra men jag kanske bloggar senare, ses sötisar ;)<333

Av Paff Johansson - 27 februari 2012 16:54



1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt
6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans
11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag.
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
41. Ring eller smsa och berätta hur mycket hon betyder.
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du kittlar dem!
46. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig!


Har inte hunnit gjort så mycket...

Va som sagt hemma idag...

Vet inte om jag blir hemma imorgon med :/

Saknar skolan konstigt nog...

Hade sjukt tråkigt igår så jag skrev en massa låttexter på en bild D:

Bild kommer dock i slutet ;)

Dagens låt: A drop in the ocean-Ron pope

Vet inte vad jag ska skriva...

 

Nolifer va det ja....

Nej men det är några menningar i en del låtar jag har i huvudet, och jag säger såhär, gissar ni rätt på låtarna så är ni bäst, och kanske får ni en länk i bloggen? (A)

Ska dra nu. ses sötisar ^^

Av Paff Johansson - 26 februari 2012 22:10

When I see your smile
Tears run down my face 
I can't replace
And now that I'm strong 
I have figured out
How this world turns cold 
and it breaks through my soul
And I know I'll find 
deep inside me 
I can be the one

I will never let you fall(let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all(though it all)
Even if saving you sends me to heaven

It's okay. It's okay. It's okay.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall (let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven

Cuz you're my, you're my, my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away and
Please tell me you'll stay, stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven
[to fade]


Här har ni låten <3

Av Paff Johansson - 26 februari 2012 14:41

Hej på er...

Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag, men är ju som sagt sjuk så det har varit en seg dag...

Har inte ätit än.. -.-''

Vet inte vad jag ska göra idag....

Blir nog ingen skola för mig imorgon... :/ <3

Vet dock inte vad jag ska skriva...

Har precis inte hänt något nytt... eller jo ganska mycket men inget som man ska ta upp på bloggen...

Dagens låt får bli en låt som var med i Melodifestivalen :D <3

Dagens låt: Dead by april- Mystery <333

Ska dra nu...

Funderar på att sova och bara glömma allt....

ses...


Ps; Saknar dig inte än... men vet att jag kommer göra det...

Du vet inte vad du går miste om.. eller vad vet jag.... Som sagt, det är ditt liv, ditt val... men kom inte krypande till mig någon dag och tro att jag ska förlåta dig... gjort det för många gånger, vet inte om det kommer att bli fler.... 

Av Paff Johansson - 25 februari 2012 12:59

Haha jag kommer inte ihåg :P

Vill spela men vet inte om jag ska :D <3

Igår slog jag i kinden i data bordet -.-''

Smart tjej :D<3

Tack du, jag vet <33

Dagens låt är en låt som en kompis skickade till mig för ett tag sen, orkar inte leta xD <3

Dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=B_cklBjv-I8&feature=related 

Ska väl typ dra igen...

Eller jag vet inte ;o <3

Har ätit frukost :p<3

Och suttit vid datorn , ses :D <3

Av Paff Johansson - 25 februari 2012 00:02

Du, vännen.. eller jag vet inte om jag kan kalla dig det, men jag gör det endå...

Tänk alla gånger vi har skrattat- minns du dom? När vi skrattade så mycket, kunde inte vara tysta...

Tänk alla gånger vi har bråkat- Inte kanske dom vackraste stunderna, men allt har en menning...

Tänk alla gånger vi har sett varandra gråta- Kanske för många gånger...

Tänk alla MINNEN vi har- hoppas att det blir fler...

Jag älskar dig vännen min, men jag vet inte om du gör detsamma...

Du är arg på mig för en sak... som inte är sann..

Jag skulle inte göra så mot dig, men det fattar du inte...

Tro bara på mig och inte på den idioten -.-'

Jag skriver detta för att jag inte pallar bråka med en sån underbar vän som dig, du är den som vet mest om mig...

Även dom djupaste hemligheterna... Jag litar på dig mest av alla, mest av allt, kan inte det bli som förut? :'(<3

Kommer alltid att vara din vän...

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards