mylifeasmaria

Alla inlägg under maj 2012

Av Paff Johansson - 31 maj 2012 14:34

Förlåt för att jag inte har bloggat, men har ju inte som sagt en dator...

Så jag bloggar bara vissa gånger från mobilen och mammas dator...

Med tanke på att jag inte har bloggat så är det för att jag inte har suttit vid mammas dator, och jag har inte pallat blogga från mobilen...


SAKER SOM HAR HÄNT!

- Har tagit hål i näsan! (y'

- Har varit till ullared med Challe!<3

- Har köpt nya skor!

- Har varit jättelycklig!


När jag tog hål i näsan så gjorde det ganska ont.

Pågrund av att jag gjorde det med kanyl (nål).


När jag var med Challe till Ullared eller ja, hon var med oss (mamma,pappa,jag) så hade vi jättekul!

Vi gick bara vilse ett antal gånger!


När jag köpte nya skor så var jag med Challe, inget nytt ;) Förutom skorna då! Jag köpte Converse igen x) 

Dom är gula :)


Varför jag har varit lycklig?

För jag är kär! Som fan, finns inget annat att tänka på än han & jag i framtiden!!


Dagens låt:  Kent-999


Jag tänkte börja med dagens fråga eller veckans fråga, något sånt iallafall!


Så här kommer det en fråga!

Har du något du gjort som du ångrar? 


Jag har en massa saker jag ångrar...

Från att jag aldrig var med Therese innan hon dog...

Till saker jag har gjort.

Men det kommer inte upp på bloggen, förlåt!


Idag har vi kört golf i skolan, jag är knugeNNNN

Okej, nej det är jag inte, det började med att jag skulle slå mitt första slag, jag kom två meter frammåt (a)

Mitt bästa slag var 75 meter.....

Jag missade 80% av 100% av bollarna xDD

Sen sköt jag även iväg klubban, och den kom längre än bollen x'D


Jag ska till Linköping i helgen, med farsans jobb, vet inte om jag mobilbloggar då, men kan försöka!

VIll inte att min mobil dör i det hela...

Challe eller Amanda ska med (puff)<3333



Ps: Jag är kär, i han där<3


Pss: INLÄGGET ÄR INTE SLUT!!!

Jag känner att det var ett tag sen jag lyssnade på Mcr (my chemical romance) så jag ska nog göra det idag om jag har lust, men det har jag nog. 

Någon liten filur som vill prata på skype medans jag väntar på ett samtal från en?

Skulle betyda mycket!


Minns ni inlägget om samma barn?

Jag måste väl ändå ha lite rätt i det inlägget?

Du som läser detta, måste ju ha saknat att vara liten, då alla var snälla osv...

Och nu så vill man att den personen ska bli samma barn igen?

Eller så kommer du känna så?
























































Av Paff Johansson - 21 maj 2012 16:08

Alla vi har saknat någon, det kan ha varit en vän,flick/pojkvän, släkten osv... Alla vi har sagt att vi aldrig kommer lämna en person, att man alltid ska vara där för den personen. Jag menar, är det sant? Att vi alltid finns där? Att vi alltid är den trogna vännen som aldrig kommer lämna en helt ensam? Det är inte sant. Nu för tiden, så vet folk mer om en än vad man gör själv. Ens egna bästa vän tror på dom som säger en massa skit saker. Man slutar att träffa varandra, man pratar inte lika ofta. Man saknar inte lika mycket. Man har helt enkelt slutat lita och tro på varandra, men varför? Världen, den har blivit konstig. Man kan bli stapplad som hora,slampa,bitch,lebb, osv, om man gör minsta lilla fel. Jag är säker på att jag inte är den enda som tycker att världen är konstig, jag är säker på att jag inte är den enda som vill bli liten igen.

Av Paff Johansson - 11 maj 2012 00:00

Folk tror att jag mår fin fint, men det är vad jag inte gör...Det finns många som snackar skit om mig, det gör att jag har svårt att lita på folk.Dom jag en gång har älskat har ljugit för mig, iallafall vissa.Jag kan säga hemligheter till dom som dom lovar att inte säga.Sen, så säger dom det, jag blir fan less på det här.Sen en annan sak...Här jag bor, i karlskoga så snackar jättemånga skit om mig.Jag stör mig på det. Jag vet att jag inte är den finaste, smalaste, vackraste osv men ni behöver inte snacka skit om mig för det.

Av Paff Johansson - 9 maj 2012 15:13

Du läste rätt!


Är hemma, är sjuk...-.-


Vet inte vad jag ska göra men något blir det !

Dagens låt: 

Without You I'm Nothing-Eric Saade...


Ja....

Precis...


Pusshej! 


ps,

- Du var la jävla söt! <3

Av Paff Johansson - 8 maj 2012 20:06

Jag vill att du ska veta, sen du kom in i mitt liv, så har det bara blivit mycket bättre!

Jag har börjat om livet på nytt, lärt känna nya personer, gjort mig av med dåliga vanor, börjat med bättre vanor.

Du är det bästa som har hänt mig helt enkelt, du förstår dig på mig, vilket inte alla gör.

Du vet bäst för mig!

När jag inte mår bra, då finns du där för mig!

Jag skulle, helt ärligt, vara vaken hela natten och prata med dig, jag skulle, jag önskar att vi snackar i all evighet!


Jag önskar, att jag kunde berätta för dig, hur mycket du betyder för mig, men det går inte! Du kommer aldrig att förstå det, men du betyder allt! Precis allt! Du är underbar, som fan! Du tror på mig, du tror att jag kan klara av saker! Du vet att jag klarar saker som jag inte vet själv, du vet mer om mig än vad dom flesta jag känner vet! Jag önskar att det var vi. Ja, helt ärligt, du är fan den bästa,snällaste,coolaste osv... som jag känner! När vi började känna varandra, tänkte jag att du var den där killen som inte skulle gilla mig ett dugg. Men nu, efter ett tag, så har du sagt att du gillar mig, jag blev jätteglad! Faktum är, varenda gång du ringer mig, så vet jag att det är du som vill prata, med mig! Det får mig att känna mig speciell, jag tror jag är kär på riktigt! Det är inte såndär kärlek som går över på en månad, nej fan! Den här kärleken, den som är till dig, den kommer aldrig att sluta! Du har tänt en eld i mitt hjärta! 


- Baby, jag berättar för dig att jag gillar dig, du svarar- jag gillar dig med.

- Jag säger att jag inte mår bra, du ringer.

- Jag säger att jag inte kan prata, du ringer ändå.

- Jag ringer dig, du svarar även om du inte har tid.

- Du skaffar dig tid, om jag vill prata.

- Jag skaffar mig tid om du vill prata.


J-A-G Ä-R K-Ä-R S-O-M F-A-N!

Av Paff Johansson - 8 maj 2012 15:05

Som rubriken säger, ingen dagens låt idag...

Orkar inte leta upp någon...

Idag har jag inte gjort så mycket, skolan ;_;

Jag bloggar från morsans dator.

Kul kul, eller inte ;e


Pusshej!


- Jag måste leva livet, men kan inte...

Av Paff Johansson - 7 maj 2012 18:56

Jag vill att du vet...

Att jag gillar dig.

Just dig.


Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=9yWgi9_Bva8&feature=related                                                            

Jag har inte gjort mycket sen jag sist bloggade...


Jag älskar känslan, av att du ringer mig, att det är du som vill prata med mig.

Just mig, ingen annan. Jag tror jag är riktigt kär, du är såhär random, så du är som jag, fattar hur jag har det, varför jag är random, det är för att jag tror jag inte duger som jag är... Jag tror inte att jag duger alls. Men du är den där killen som får mig att må bra, som får mig att känna mig levande igen. Som får mig att gå med ett smile på mina läppar. När jag vaknar, är det dig jag tänker på. När jag sitter och jobbar i skolan, är det dig jag tänker på. När jag kommer hem, så kollar jag om du har tid att prata, oavsett om jag bara är trött och vill sova, jag tror jag är riktigt kär i dig. Du är allt jag önskar mig att ha...


Jag vill att du ska veta att jag gillar dig, jag säger det ofta för jag vill inte att du ska glömma det, jag vill att vi blir mer än vänner<3:*


Du får mig helt enkelt att bli hel igen...


Believe me, I don't want to lose you...









Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards