mylifeasmaria

Alla inlägg under april 2012

Av Paff Johansson - 30 april 2012 12:59

Jag älskar låten ;3

Idag, så vet jag inte vad jag ska göra jaaoooo.

Typ ringa chanelle och fråga om hon vill träffa mig ;3

Eller något sånt, saknar ju min mupp :(

Dagens låt: Där jag hänger min hatt-Norlie & KKV.

Av Paff Johansson - 29 april 2012 19:30

Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt

Norlie & KKV - Tröjan du hatar

Kent - 999

Panetoz- Dansa Pausa

Fix You - Glee

Mattias Andréasson - Förlåt Mig

PARRY GRIPP- I GOT NO IPHONE

Sidoprojektet - Jag blev kvar

Maskinen - Kärlek Vid Sista Ögonkastet

Maroon 5 - Payphone

Typ dom jag kommer på nu ;)

Anledningen till att jag gör detta är för att jag har så jävla tråkigt ;o

Dessutom har jag ont i huvudet som fan, så funderar på att sova x'd


Jag har inte hunnit med så mycket sen jag sist bloggade, kommer inte ihåg när det va :$


Jag tror jag håller på att bli sjuk igen, nej fan!! Jag hatar att vara sjuk, det är det fucking värsta som finns !

Ska dra, kommer inte på vad jag ska skriva, ses sötnosar!


ps: Om du inte vill bli kallad ful, tjock, gay osv.

Sluta med att kalla olika kändisar det då? Dom har också känslor... (you don't say) 

Asså jag menar vad fan har dom gjort er? Dom har inte gjort ett piss, och om ni inte gillar deras låtar, behöver ni fan inte lyssna på dem. Jag har fått tagit mycket skit sen jag skrev upp på bloggen att jag tror jag har börjat gilla Justin Bieber, men han har fan ändrat sin röst, och har blivit mycket bättre. Och alla vet väl fan att han inte är bög? Han har en tjej. Tror jag x'D. folk började kalla honom bög, för vadå? Jo hans röst, men den har blivit mörkare. Man kan inte döma folk för deras röster, utsida osv... Utan det är insidan som räknas. 

För oavsett hur "ful" man är, så kan man ha den finaste insidan som finns!


Av Paff Johansson - 27 april 2012 11:21

En låt i början, som äger som fan!

DAGENS LÅT: http://www.youtube.com/watch?v=5FlQSQuv_mg&ob=av3e 

Jag har inte hunnit med så mycket sen jag sist bloggade :s

Jag har fyllt år, yeeeeaaaah.

Iallafall, bilden på tårtan kommer i slutet och kanske en massa andra bilder :')

Den var jättegod :p

Jag är hemma från skolan idag för att jag är sjuk :(

Vilket jag inte har varit på länge x'd

Meningen över denna är sann.

Nej vadå tråkigt?

VAD TYCKER NI OM MIN NYA HEADER JAAOOOO?

     

För er som inte ser så är första bilden min söta tårta jag hade när jag fyllde :))))


Av Paff Johansson - 25 april 2012 15:32

JAG .... FYLLER.....IDAG.....!

Fett coolt! 

Nej men, det gör jag ;3

Just nu vill jag att klockan ska bli halv sex, för få blirre fan min tårta x'D

SVAMPBOB JAAOO<3333333333333333

Lägger kanske upp bild på tårtan på bloggen sen :DD

JAG SKA TYP ... Ehhh dra nu :p

Ville bara uppdatera så ni vet att jag lever ;)

Av Paff Johansson - 23 april 2012 21:35

Jag har ju inte bloggat på ett tag, men jag har allvarligt inte pallat med det...

Han jag skulle träffa-nja, det blir nog inte något av det.

Ska inte ta upp varför på bloggen.

Jag fyller snart, happy girl over here! 

Vet inte vad jag ska skriva? 

Ny header, och jag kommer nog blogga oftare nu..

<333

Av Paff Johansson - 18 april 2012 14:53

Jag har inte bloggat ? 

okej?

Vill ni veta varför?

JAG HAR VARIT UPPTAGEN! 

Oyeeeaaaahhh! Det har jag, känn på den ni!!!

Tror jag ska sluta blogga.

Orkar inte med det, håller på att få ett liv bitches!

Just nu?

JA NI, VAD GÖR JAG JUST NU?

Jag skriver med en fett awesome person på skype som jag kanske ska träffa ;3<3

Eller, han är på toa ;3

VAD GÖR JAG NÄR HAN ÄR PÅ TOA DÅ?!

DET VET NI INTE, ÄR NI SÄKRA PÅ ATT NI VILL VETA DET ?

OKEJ DÅ C;

Jag lyssnar på musik, och det kommer förfan ingen dagens låt idag.

Ledsna?

såklart att ni är.

JAG FYLLER SNART! EN VECKA KVAR!! 

Åhyeah! 

SKA DRA D:

Ses.

Av Paff Johansson - 15 april 2012 15:21

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp...

Eller har jag? ;)

Jaja, har varit på tivoli med Chanelle och Julia.

Där träffade vi Emma F, Emma B och Felicia N. 

Jättetrevligt folk det där !

Vill dock säga att det ägde som fan! <3

Fast jag har typ träningsvärk nu xD 

Jaja, dagens låt : Stuck in the moment-Bieber. 

XD 

JAG VET, HAN MÅ VARA BÖG ENLIGT VISSA, MEN HAN ÄR FAKTISKT BRA!

HAHA :e

Vet inte vad som händer med mig x'D

Jaja, någon som vill vara...? 

Typ...Nu...? 

Idag? ^^

Jag har inget att göra, så jag går runt och allmänt dampar :D

Jättekul :D

Ska dra D:

Ses.


Ps: Jag vet inte vad, jag vet inte. Något jag säger ofta. Pågrund av, att det är det bästa svaret, om man är som mig, osäker på sig själv. 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards