mylifeasmaria

Alla inlägg under december 2011

Av Paff Johansson - 31 december 2011 17:29

 Ja som sagt var så har jag inget och göra :p

Snackar med en person på skype :DD <3

Haha, ska jag slänga in en bild till ?

Hmh gör väl det då :p <3

 

Ful vare ja ! <3

Av Paff Johansson - 31 december 2011 15:39

 Har inget och göra så jag bloggar igen D:

Måste ju slänga in dagens låt ^^

Det är nog en sofijah låt... 

Men nog ingen länk :D <3

Har typ 40 låtar med henne på min mp3 XD 

Jaja jag gjorde en bild igår (den som jag har som profilbild)

Ska jag lägga in den i bloggen så ni kan få se den mer? <3

Äsch jag gör det ^^

 

Det är för er jag lever, så om ni tror nåt annat...Läs detta inlägg! Jag älskar er som ni är ! Random och mina ! Föralltid tjejer ! <3 Jag älskar er ! <3 Hoppas att det alltid kommer att vara vi ! <3 Dagens låt: Sofijah, de e borta ! <3






Av Paff Johansson - 31 december 2011 15:22

 Har varit med älskade amanda ! 

Och nu ska man ta ut min man/fru/den/det ur frysen!!

Botemedlet har kommit! 

YEY! <3

Så nu kommer det en bild på kärleksparet :D

Eller två rättare sagt :p<3

   

Babsan! JAG ÄLSKAR DIG ! FRÅN DIN GANDALF ;DD <3

Av Paff Johansson - 30 december 2011 23:41

 Ja som överskriften säger...

Tänker på en kompis som jag ALDRIG kommer att få se igen...

Saknar henne grymt mycket! 

kan inte fatta att det just var hon som dog...

Therese! Jag älskar dig fortfarande!! <3

Av Paff Johansson - 30 december 2011 18:58

 Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag men har bara glömt bloggen (a) <3

Jaja just nu sitter man och dricker Hustler! <3

Jag sa till mamma att jag ville ha det på affären...

Då sa hon att det har funnits en porr tidning som har haft det namnet och jag garvade som fan! <3

Ska dra igen men dagens låt är fortfarande den sen igår...

Men jag har texten på den (a) <3

Här kommer den !

Okej.. Sann historia.. Yeah.

Hon var sjutton år, 45 kilo lätt, skinn och ben
Men spegeln äter upp det positiva som hon ser
Lämna mig ifred för jag orkar inte mer
Två, fingrar i halsen - hostar upp mina problem

så, spottar ut skam, hon lever med en fiende
lever med en nattsvart känsla så vidrig, men
Känns som döden knackar på när man är ensam
Jag skär mig själv för att rymma ifrån den känslan

Tänk dig en massa människor som samlas runt dig
och pekar ut alla dina fel som ett mönster
Därför stannar jag hemma, låser in mig på rummet
det känns lite tryggare - världen genom mitt fönster.

Har dåligt med pengar, kan inte följa trenderna
och gör man inte det så försvinner de flesta vännerna
sömnlös, hoppet hoppade av
första chansen det fick så jag mår botten idag.

Ref x2:
Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Har en farsa som är världens största egoist
Han blev kär i alkoholen, tar familjen sist
Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig ett piss
En ensam fågel som bär på tok för stor kvist.

Våra liv kan kännas tomma och iscensatta
tänk om vi redan är döda, här istället vi straffas
det äter upp mig inifrån, självkänslan
ligger i respirator så skadad och väntar

Den positiva lilla tjejen är försvunnen
Blicken är tom, kapitel 17 är ba' mörker
Varför spelar spegeln ett spel mot mig?
Varför gråter livet, när döden alltid ler mot mig?

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang,
när kroppen har panik och hjärnan vill spela på samma band?
Jag hatar att jag hatar mig, är trött på att vara trött,
ensamheten förför mig varje dag jag kliver upp

Ref x2:
Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel i världen här idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Det känns som första dagen i skolan ja, fast varje dag
nervositeten kidnappar min mage fram och tillbaks
om jag kunde lita på mig själv och sluta söka svar
då kanske ni skulle se mig som någon som var lika bra

en osynlig 17-åring vore allas dröm
men inte på det sättet det skeppet har gått på grund
låt mig inte sitta själv idag igen
låt mig inte möta mina tankar som följer mig hem

blickarna i korridoren är som knivhugg i låren
det är sånt som får mig att överväga resan till båren
tonåren, som skulle vara något bra
varför flyttar de på mig när mobbarna får vara kvar?

Men jag förstår dem, det måste vara mitt fel
det måste va' mitt äckliga jag som sätter mig i spel
det finns ingenting som går upp, allting går ner
bäst jag smyger in på rummet och skriver mitt brev.

Ref x2:
Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel i världen här idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.


Den äger som faen!<3

Av Paff Johansson - 29 december 2011 20:26


 Jaja dagens låt kommer i slutet som vanligt, men det är en låt jag redan har haft som dagens låt men den är bara för underbar! <3 

HAha :DD 

Nu vet jag att texten blir cpad men palla ändra den här gången :D

Låten heter Fronda-underbar:D <3

Men det kommer en länk till den snart :D <3

Har varit ute med sandra och vi smällde lite raketer !

RÅKADE smälla en på grannens balkong (a'''' <3

Hehe :D 

Jaja nu kommer dagens låt :http://www.youtube.com/watch?v=8uyuRRMxyis 

Den äger så himla mycket!

Du är vacker som du är, du måste vara som du var! 

det är knappats fel på dig det är fel på hur världen är idag!

Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra!

För inerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar! <3






Av Paff Johansson - 29 december 2011 14:55

 Dagens låt kommer senare :D 

För jag pallar inte leta efter nån just nu, var vaken till halv åtta :d <3

Haha jag kan vara vaken (a) <3

Just nu lyssnar man på musik (a) <3

Och väntar på att nån jävel kan vara social :D <3

men det är ju ingen !! 

ska dra nu hejdå ! <3333


Av Paff Johansson - 29 december 2011 04:44

 Alla osociala jävlar är dumma ;((

vet att man borde sova nu men who cares? 

inte jag iallafall :p <3

just nu är det musik som gäller ^^ 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men alla är ju så jävla osociala så blogga kan man göra :D

Haha :D

Var ju som sagt med challe, vi garvade åt allt och misstolkade ALLT!! <3

Bokstavligen !

Haha älskar dig challe! <3

Jaja ska vara vaken skit länge ;o

Eller har ju redan det men jag ska vara vaken hela natten ^^

Haha bad girl :D

Ja jag vet att jag blir random när jag är trött men det är jag annars med ^^ <3

Jaja nu ska jag vara social mot sandra hejdå^^<333 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards