mylifeasmaria

Alla inlägg under mars 2012

Av Paff Johansson - 30 mars 2012 17:39

Har kommit hem från skolan, tagit egokort som vanligt..

Och nu, lyssnar jag på musik och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan hämta min lilla takmalö :*<3

Dagens låt: Takida-fire away.

Den dock okej :)<3

Vet inte vad jag ska skriva, känner att pappa kommer vilken sekund som helst.

Så, ses ^^

Av Paff Johansson - 29 mars 2012 22:23

För när jag kom hem från hockeyn, då var hela bloggen som den var när jag började blogga..

Helt sjukt.

Men iallefall, hockeyn var okej :)

Faktiskt mer än okej konstigt nog...

Vet inte vad jag ska skriva, så jag drar nu ses..


Ps: Tack för hockeyn brudarna, älskar er :*<3

Av Paff Johansson - 29 mars 2012 15:53

Hohoohohohohhoohhohoohoh.

Känner mig på värsta flumm humöret idag, ska kanske på hockeyn, venneh ^^

Vet inte vad jag ska skriva, har varit i skolan, städat lite i rummet ^^

Någon som vill va? ^^

Bara att smsa eller ringa eller vad fan ni nu gör :D

Av Paff Johansson - 28 mars 2012 22:48

Har du någonsin känt dig som du är ingenting? 

Att du saknar efter att bli kallad min?

Det har vi alla någon gång.

Vi har fallit efter en sång.

Gått efter en gång.

Eller en stig.

Velat bli överkörd av en bil...                        x'D

Man kan inte säga att man älskar denna känsla, men om man hittar någon, som kallar dig för min.

Då säger man oftast jag älskar den här känslan, du är min.

Jag är din.

Eller, det är så min dröm är..

Allt gulligullande och det där.

Jag saknar det, jag saknar dig.


Av Paff Johansson - 28 mars 2012 21:44

Ska ju inte glömma en enda läxa denna månad, så jag ska göra matten nu, ses ^^<3

Av Paff Johansson - 28 mars 2012 17:40

Tror jag dör snart...

Amanda kom en stund, men hon stack nästan direkt efter att hon hade kommit pågrund av att hon skulle vara med Emil ^^

Men jag har suttit som ett ego och tagit oseriösa bilder, vilket kommer upp på bloggen...

             


Jag har inget liv, jag vet det. 

Sitter och funderar på om jag ska börja videoblogga, men venneh...

Kommentera om ni vill att jag ska det, och skit i att kommentera om ni inte bryr er...

xD

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards