mylifeasmaria

Alla inlägg under november 2011

Av Paff Johansson - 28 november 2011 14:38

 Kom typ hem för 20 min sen :D <3


Och nu lyssnar man på musik och väntar på att min fru mua ska komma :D <3


Sitter och håller tummarna med .... :s 


Vet att det inte kommer komma med i tidningen ! Bara vet det-.-


Men försöka kan man :D 


Finns det nån social människa på Fejjan eller?


jaja snart kommer mua så måste göra mig klar hejdå ! <3


//Marre :D <3


Av Paff Johansson - 27 november 2011 22:40

Nu är det bara att hålla tummarna ! <3

Av Paff Johansson - 27 november 2011 21:27

 Hej jag kollade nyss på lite dikter och den här tyckte mimmi var finast :


Jag sådde några blommor, en för varje vän
Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en
Det blev höst och vinter och blommorna de dog
Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log
Sen kom regnet med moln stora grå
Nästa gång jag fann dem så var det bara två
Sen kom solen med allt ljus den har
Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar
Du härdades i solsken, du drunknade i regn
Men en sak är säker, du är en riktig vän! <3 





Den var jättebra om jag får säga det själv

Av Paff Johansson - 27 november 2011 20:35

 Är det bara jag som hatar när personer skriver Forever alone?


Dom är ju inte det, jag menar man kan känna sig det om man inte har kille m.m men man har alltid vänner och familj som finns för en ... <3


Så snälla kan inte alla bara sluta med det !


Man är aldrig forever alone ! 


Det finns folk för en 24/7 om man har så bra vänner :D <3


Och det hoppas jaag alla har ...

Av Paff Johansson - 27 november 2011 15:00

 Nu har Moa stuckit hem.. 


Men sandra är här ! :D <3


Sen kommer Palice...<3


Jaja jag har inte så mycket att skriva om nu...


Kom nyss in 


Jaja jag ska dra nu iallafall ....<3


hejdå


//Maria :D <3:**

Av Paff Johansson - 27 november 2011 11:17

 Är med dom bästa nu ! Sandra och Mua ! 


Mua och jag kanske ska på bio idag men det är inte säkert ... <3


Men nu försöker vi få tag på Emma och Alide :D <3


Annars så ska vi väl äta frukost snart.. :D <3


Hehe och vi lyssnar på musik och är RANDOM :D <3


Sandra och Moa är helt normala om jag får säga det själv... <3


Jaja vi har haft jätteroligt! 


Eller ja inte hela tiden men annars ... <3


Ska ta och dra nu och vra lite social mot dom hejdå! 


//Marre :D <3 :*

Av Paff Johansson - 26 november 2011 14:09

 Är med älskade Moa och sandra !


Dom ska sova här idag :D <3


FUCK YEAH!!


Parta hela natten :D <3


Jaja just nu sitter vi vid datorn och fjantar oss !


Sen ska vi till affären ! 


Men synd att inte alice kunde vara idag bara för att hon skulle till gbg ! :( <3


Saknar henne redan :D <3


Men ni vill inte veta vad VI gör nu ! 


Så  jag säger intget :D <3


Jaja nu ska jag typ dra hejdå!


//Marre :D <3 ;*

Av Paff Johansson - 25 november 2011 20:31

 Tja tja, vad gör ni då?


Själv är man med Sandra och vi har varit med Moa och alice men då var inte sandra med :( <3


Hehe vi hade rätt så kul! :D <3


Nu så lyssnar man på musik och sandra pratar som en N*ger :D <3


Hon säger att hon ska pippa sin kille i garderoben :D <3 Sen min mamma hon komma och fråga varför du pippar i garderoben ta och låna marias säng :s <3


HOn är fan sjuk <3 :*


Men rolig på sitt eget sätt :P <3


Ska vara med Moa imorgon :D <3 :P


Kommer att äga :D <3


Alice ska till gbg :( <3


Sova på nåt hotell men jag vill med ,,, Kommer sakna henne för mycket ;( <3


Jaja ska dra nu.. 


HejDå!


//Marre :D <3 :*   



Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards