mylifeasmaria

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Paff Johansson - 6 september 2012 20:55

Regnet faller hårt emot min bil.

Jag låter natten ta mig hem mil efter mil.

Vem kommer jag va? Om inte du är du och vill som jag.

Då finns det ingen kvar som jag vill ha.
Staden som jag glömt finns ännu kvar.

Jag kom tillbaks en sista gång för att se vad som fanns kvar.

Mitt enda hopp som jag kan finna här är du. 

När stadens lampor brunnit ut, när stadens lampor har brunnit ut, när ingen finns att hindra mig, när ingen finns att hindra mig, när stadens lögner tagit slut, när stadens lögner tagit slut, då står jag ensam kvar för dig, då ser du mig.

I mörkret lyser minnen där jag går, allt är som förr, och infekterat som ett sår.

Långsamt faller jag tillbaks igen, fast i ett ljus där du och jag är sanningen.

När stadens lampor brunnit ut, när ingen finns att hindra mig, då står jag ensam kvar för dig. 

När stadens lampor brunnit ut, när stadens lampor har brunnit ut, när ingen finns att hindra mig, när ingen finns att hindra mig, när stadens lögner tagit slut, när stadens lögner tagit slut, då står jag ensam kvar för dig.

När stadens lampor brunnit ut, när stadens lampor har brunnit ut, när ingen finns att hindra mig, när ingen finns att hindra mig, när stadens lögner tagit slut, när stadens lögner tagit slut, då står jag ensam kvar för dig, då ser du mig.

När stadens lögner tagit slut, när stadens lögner tagit slut, då står  jag ensam kvar för dig.

När stadens lampor brunnit ut, när stadens lampor har brunnit ut, när ingen finns att hindra mig, när ingen finns att hindra mig, när stadens lögner tagit slut, när stadens lögner tagit slut, då står jag ensam kvar för dig.

När stadens lampor brunnit ut,  när ingen finns att hindra mig, när stadens lampor brunnit ut, när stadens lögner tagit slut, när ingen finns att hindra mig, står jag ensam kvar för dig.

 

Om det står fel, får ni ursäkta mig, jag skrev av låten när jag lyssnade på den.


 

 

Av Paff Johansson - 6 september 2012 17:58

Men kommer troligen att sluta som det alltid gör, någon jävla idiot kommer sprida något rykte, och poff, slut.

                  ♥.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards