mylifeasmaria

Alla inlägg under maj 2011

Av Paff Johansson - 29 maj 2011 23:00

GODNATT!

Av Paff Johansson - 29 maj 2011 15:34

Hej på er alla! Nu är jag med 


Sandra som jag sov över med och  

vi kanske ska göra det idag med!


Men iallafall så kommer min 


pappa och hämtar oss klockan


SEX! (Kan misstolkas vet det))


Vad gör ni dåee? Själv så åt jag

,,

nyss körv med bröd.:MUMMA: 


Har ont i huvudet så det blir och ta 


en alvedon sen då! Men  ska spela lite nu herrå!!!  

Av Paff Johansson - 28 maj 2011 19:04

Hej på er! Jag har varit på en hajk med ett


ställe och där så fick man inte ha med sig


mobil!Där träffade jag några flummiga 


kompisar! Och speciellt en som heter .Malou..


Hon är så speciell för hon kan bli vän med 


alla, och vi hade så kul hållde på och flumma..


Men allt jag vill att ni ska veta att Malou 


aldrig lämnar dom hon är vän med och jag 


skulle dö för hon!!  

Av Paff Johansson - 24 maj 2011 16:28

 Hej på alla läsare ! Idag så kom   

min KP tidning så som vanligt så    

Satt jag mej ner när jag kom       

och läste den.. Va as bra!!!!!  

Men ska på amigos kl 6 och fan       

vad Blåser idag!! Undra vad vi ska 


Amigos , och vad det blir för


fika! Men men jag undrar vad

 

Mina läsare gillar för musik???


Själv så föredrar jag nog


ROCK! Har fortfarande


CP-hosta. Är så störande!!


Hoppas att den slutar snart för


jag ska på Hajk i helgen så jag



har INTE tillgång till internet'



Men ska  supa mej full på


energidrink!! YEY!! Men ska dra


nu så Catch You Later!   

Av Paff Johansson - 23 maj 2011 12:56

 Är sjuk!! Hostar som F*N !! Vad gör ni dåee? Jag snackar i telefon!  Men iallafall så kommer jag inte på nåt att skriva ... ska dra nu iallafall Herrååå 

Av Paff Johansson - 22 maj 2011 09:49

Sorry om jag inte har bloggat på ett tag men som sagt var jag kommer inte ihåg att jag har nån blogg... Kan nån ge mig tips om hur jag ska komma ihåg den?? Men iallafall herrå!

Av Paff Johansson - 11 maj 2011 16:49

 Sorry om jag inte har bloggat har bara inte haft sån stor himla lust me´n iallafall så va jag på amigos igår med kussen och så kom en som heter emma .... Hon bjöd oss på glass YUMMY! Hon är ju bara bästigare än bästigast ! Men BTW ska ha strå kul idag så hoppas att många kommer ! Men men ska dra nu herrå!

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards