mylifeasmaria

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Paff Johansson - 14 september 2012 14:55


DAGENS LÅT: Better than me-Hinder

I told myself I won't miss you
But I remember
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me


 

Nu ska jag skriva av mig lite.

Vissa är ensamma i skolan, man borde ta sig tid och kraft till att fråga den personen man ser som är ensam om den vill "va" eller "hänga" med tillexempel mig. Det finns en i min klass, som är ensam nästan hela tiden, H*n försvinner då och då, och h*n har lite egna lektioner och kommer inte på alla vara pågrund av det, men, h*n är väldigt ensam som sagt, jag har frågat h**** om h*n ville va med mig och några andra, h*n sa nej, kanske vill h*n va ensam?

Men om ni ser någon ensam, fråga den personen om den personen vill "va", "hänga" med dig, personen kan faktiskt bli väldigt glad om någon frågar det.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards