mylifeasmaria

Alla inlägg under juni 2011

Av Paff Johansson - 30 juni 2011 22:34

  Haaj!! Idag så äe jag med Sandra !

Och vi stack till affären förut!

Sen när vi skulle hem så börja det ös regna!

Men men nyss så blåste jag upp luftmaddrasen som nån av oss ska sova på ...

Vet inte vad jag ska göra nu eller rättare sag vi! Kan väl försöka med ett långt inlägg då!^^ Gillar nån här JORDGUBBAR?! Jag gillar det eller inte gillar utan ÄLSKAR JORDGUBBAR!!

Jag äe forfarande hörselskaddad sen Karlskoga festen ... Men vem bryr sig om lilla mig? INGEN! Absolut INGEN ! Eller Jo Jag Gör Det!

Eller gör jag? Jo det gör jag men örka skriva lägger snart av med detta inlägg!!! 


HEJDÅ!!!


CATCH YOU LATER!!!


//Marre


Ps: Jag äe mentalt sjuk!xD

Av Paff Johansson - 29 juni 2011 22:53

 Hej på er alla ! Jag har varit på Karlskoga festen hela dagen! Skit mycket musik va det men där jag och min kompis satt så va det en som dansa Cp-danser till varenda låt typ. Träffade Mona, Challe och många mer ... Såg min data lärare med men jag hoppades på att Malou skulle komma ;D Men det gjorde hon inte D; Iallafall skriver jag med henne på msn nu !!! Ett stort plus !! Vet inte vad jag ska göra sen ! Men ska nog va vaken hela natten så det kanske kommer ett inlägg senare ... Jag vill gärna ha kommentarer och frågor av alla mina läsare ! Men nu tänkte jag ta en frågestund med ... Så vill ni veta hur ni ska göra skriv er fråga i kommentar fältet sen så skriver jag svaret där ist för en miljon inlägg :D Jag åt socker vadd idag !! Men men fråga på nu ! Catch you later !!

Av Paff Johansson - 29 juni 2011 02:25

 Ska nog ta och slänga in en bild nån gång! ;D 


Vad gör mina läsare då?


Själv så snackar sandra med en kompis till henne och mig från kalstad som ska komma på karlskoga festen imorgon ;D Men sandra tycker att det är pinsamt^^


      Japp där kom en cp bild på mig! Letar efter en till nu!! 





     Där är det två cp bilder på mig och den första har jag gjort men den andra har en som heter mimmi gjort! Hon är bäst!

Men iallafall glöm inte Karlskoga festen imorgon!//Marre



Av Paff Johansson - 28 juni 2011 17:01

Hej på er alla !

Har varit på mcdonalds med en polare och dom har börjat med glas igen! ;D ^^

Så vi fick Grönt...

Det är nya former också!!

Men skit i det nu.

Ska på Karlskoga FESTEN med en kompis imorgon!

Kommer att äga. :-)

Just nu så sitter jag inne på Facebook och tittar lite.

Btw!

Igår så köpte vi nu soffa!

En tresitts och två fåtöljer!!

Vi köpte det i Örebro!

Who cares? 

Vet inte vad jag/vi ska göra nu men min kompis badade just sin katt i badkaret(Lite vatten i ). 

Vill Va med min kusse Manda!!!


 //Marre 


Ps: Jag är dampig! xD

Av Paff Johansson - 26 juni 2011 22:16

 Hej på er alla ! Dagen har varit bra . Va med Andreas idag och så badade vi i älven som finns vid honom... Sen kom hans syster och är störande som vanligt!!!!! Örkar inte skriva mer ska titta på film helt ensam ... Men men TJARÅ!!


Ps:: Jag ska titta på Harry pottA!!

Av Paff Johansson - 21 juni 2011 14:41

 Gör inte såhär mot mig! Jag vet inte vad jag har gjort dig men om jag fick reda på vad det va så skulle jag ändra det på direkten ... Jag har blivit sviken många gånger men inte av dig ! Jag trodde verkligen att det skulle va vi föralltid :(( Snälla gör INTE såhär mot mig! Tänk på alla minnen vi har haft du och jag... DU har alltid varit min bästa vän och kommer alltid att vara TRODDE jag iallafall  Det där va min min när jag läste meddelandet på Facebook! Jag vet absolut inte vad jag har gjort men snälla säg det jag kan ändra mig för din skull!!! Jag kan INTE leva utan din för du fanns alltid där för mig i våt och torrt! Och nu när du inte finns där för mig så är jag död ... Nu kanske du fattar hur mycket du betyderr för mig !! Tänk om lite bara jag skulle kunna gå igenom eld för dig och jag tror du vet vem du är! 

Av Paff Johansson - 17 juni 2011 12:01

Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying


She's so beautiful
And I tell her every day


Yeah I know, I know
When I compliment her
She wont believe me
And its so, its so
Sad to think she don't see what I see


But every time she asks me do I look okay
I say


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


Her lips, her lips
I could kiss them all day if she'd let me
Her laugh, her laugh
She hates but I think its so sexy


She's so beautiful


And I tell her every day
Oh you know, you know, you know
Id never ask you to change
If perfect is what you're searching for
Then just stay the same


So don't even bother asking
If you look okay
You know I say


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


The way you are
The way you are
Girl you're amazing
Just the way you are


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

Av Paff Johansson - 17 juni 2011 10:20

Godmorgon på er alla! Sovit gott?


Det har iallafall jag gjort! ;D;D;D


Ska kanske sova med bästa 


Sandra idag hemma hos mig!!!


Vad gör ni alla dåeE? Jag undra 


om nån kan ställa en fråga till


mig lite då och då? Och gärna


Komentera mina inlägg! Tipsa 


också era vänner om min blogg!


Ska kanske va med Malou nästa


vecka! Jippi !! Vi ska gå på stan 


eller nåt. Får se vad det blir!


Ska nog ta och äta frukost 


snart...(När Sandra har vaknat)


CATCH YOU LATER!!!  



Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards