mylifeasmaria

Alla inlägg under oktober 2011

Av Paff Johansson - 19 oktober 2011 20:33

 Hej hej ! På fredag så ska man va med älskade Emma och julleh ! 

Ska nog slänga in en bild på mig som jag tog nyss ? <3 

Ja de gör jag nog ! 

    

Hah ful jag vet ! Ska lgga upp en till som jag inte tog idag utan det var Hannah som tog den efter gympan förra veckan tror jag :D   Hah :D Jaja ska dra nu ! <3 syns imorgon                                       Hejdå !                                                                                          // Maria <3







Av Paff Johansson - 18 oktober 2011 21:25

 Nej nu tar jag och tittar på tv istället eftersom ingen är social !

Ni vet ju redan hur dagen har varit och så ! 

Godnatt


// Maria <3


Av Paff Johansson - 18 oktober 2011 20:51

 Cha ! Blev inte det som jag trodde på Amigos ! ;( 

En hållde på skit mycket med min Emma ! 

Hon ska bara lägga ner-.- 

Bara för att hon som hållde på inte är bästis med Varken Emma, Julleh och mig så behöver hon inte hålla på ! Jaja ska nog ta ett snack med hon som hållde på nån dag ! 

Men men imorgon så har vi en intervju med Per blom ! Slipper skolan en stund ! YEY ! <3 

Hejdå ! 


// Maria <3

Av Paff Johansson - 18 oktober 2011 16:43

 Cha cha bloggen ! Idag har man inte gjort något speciellt ! Bara chilllat och skolan :) 

Sen så ska jag på Amigos och träffa underbara Emma hoppas jag och Julleh ! <3 

Vet inte vad jag ska skriva :P 

Tror jag vet vad det blir för fika på amigos :D 

Just nu så chattar jag med Julleh ;D Vi har ett loligt samtal :D <3 Men men kanske kommer ett till inlägg sen ! 


Hejdå ! 


// Maria :D <3

Av Paff Johansson - 15 oktober 2011 21:41

 Tjo tjo ! Idag så har man inte gjort så mycket utan nästan bara slappat och lyssnat på musik ! 

O juste ! Har varit med Andreas och då stack vi till Konsum storängen och handla lite ! Vi fick gratis tuggummin ! ;D 

Såg även Hannah där . :) Kul kul <3 

Så nu har man bara trååååk ! <3 Inte roligt det :( xD <3

 Vet inte vad jag/vi ska göra ! Eller nu vet jag ! Vi ska hämta en film och poppa pop-corn ! Mm YUMMY ! xD <3 

Jaja blev ett kort inlägg . 

HEJDÅ ! 


// Maria <3

Av Paff Johansson - 6 oktober 2011 20:18

 Okej då ! Sorry om man inte har bloggat på ett tag men har inte haft lust bara . Myckej har hänt på sistone ! Handbollsmanda har fått en lilla syster som heter Wilda tror jag att det va :D Men men . Har öroninflammation i ena örat ;( . 

Saknar mina älsklingar ! Emma , Julia och Ellinore ! 

Ska nog ta och fråga Elli om vi kan träffas nån gång :D <3 

Å juste ni vet ju inte att jag har fått en onepiece :P 

Ska nog slänga in en bild . Ska ta en senare idag eller imorgon :D 

Orkar inte med de nu iallafall . Tittar på Robinson och knarkar låtar :D Haha Vilket liv va? Haha nej tack :D 

Har varit med Emma och julia ! Men inte idag då ! För nu är man ju sjuk . För några dagar sen ! Vi gick på marken här i lilla Karlskoga . Haha VI hade jätteroligt :D 

Haha :D Vill vara med dom snart igen ;(

Vet inte vad jag ska hitta på så ni får komma med lite tips ! Bara om ni vill . 

Jahopp nu ska man återgå till Robinson så Hejdå ! 


// Maria ofc :D <3


Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards