mylifeasmaria

Alla inlägg under juli 2012

Av Paff Johansson - 31 juli 2012 21:44

Jo dom flesta.

Man kan inte bara kalla någon för bög, cp barn, idiot, slampa, hora, eller något som är negativt. Man kanske inte ser personen ledsen, men det sårar som fan. Den man säger dom här sakerna till, vill vara stark, men vissa gånger funkar det inte med att bara vara stark, utan då måste man ha någon vid sin sida. Och det är inte alla som har det, dom som är jätte mobbade av patetiska ungar, har nästan inga vänner, för det finns vissa som inte vill vara vän med dom för att dom är rädda att dom ska bli mobbade. Och om man inte har någon vid sin sida, så kan det sluta med självmord, och det är faktiskt ganska många som tar självmord för att dom har varit/är mobbade. Tänk er hur fel det egentligen är. 

 

Sen när man blir slagen av en massa , det är inte heller okej. 

 

Jag vill bara att dem flesta ska sluta med detta, försöka va snälla, behandla alla lika, eller åtminstone, behandla folk som du vill vara behandlad själv. 

 

Av Paff Johansson - 31 juli 2012 12:29

Tack du! 

Nu gillar jag inte dig längre, för du förtjänar inte mig!

om du nu ville ha mig x'd

så skulle du inte gjort som du gjorde! Utan nu gillar jag inte dig längre, jag har gått vidare vänt blad, och nu står det ett annat namn på den här sidan!

Vet inte om den personen känner som jag, men jag tänker fråga honom det! 

Vet bara inte när!

 

Dagens låt: Firework- Katy Perry!

haha har ingen annan låt för tillfället x)


Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade såndär cp dag med amanda då vi var med johannes, och sen drog till mormor, sen så drog vi hem, sen till hennes mamma, sen till hennes gamla låtsas pappa, sen hem igen, sen till johannes igen x)

Dagen ägde iallafall! ;3

Nu ska jag ta och dra, för jag ska göra något men vet inte vad! x'''d

ses och hoppas ni får en bra dag! <3

Av Paff Johansson - 29 juli 2012 17:40

Kommit hem från mitt hjärta! Helgen ägde osv osv... Dagens låt: Microscope- Mads Langer

I am holding on to someone i can't hold no more
oh and sadly i've been here before
I can't let go no
I am reaching out for someone
I can't reach no more
oh it feels like my heart is nailed to the floor
oh yeah mmh mmh
I guess i've sacrifices everything for my dreams
and now it's completely out of control

 

Jag har sagt till dig att jag fortfarande gillar dig, och svaret jag fick var- ehm okej

Vet inte om det hjälper, men det svaret var inte det svaret jag ville ha, utan jag ville ha- gillar dig med, eller jag gillar inte dig längre, sorrysorry...

Men man kan inte alltid få som man vill hela tiden, så jag får vända blad och försöka gå vidare, försöka hitta någon annan, som inte gjorde som du gjorde...

Av Paff Johansson - 28 juli 2012 18:00

Challe har tagit över min dator...
Så jag bloggar via mobilen :3
Just nu sminkar hon sig, men jag får inte ta min dator ändå ;e
Mindfuck för mig där...
Jag vill tacka era läsare som läser min blogg och kommenterar !
Fast snälla ha namn på kommentarerna och fråga lite frågor då och då! Lovar att jag kommer försöka svara så gott som jag kan på era frågor!
Snart ska jag och Chanelle dra iväg till Coop tror jag ^^ måste ha cola *_*
Kommer inte någon dagens låt just nu, pågrund av att jag vill ha datorn när jag skriver dagens låt ;3
Men ses! Hoppas ni mår bra!<3

Av Paff Johansson - 27 juli 2012 16:34

Gjorde det för att hitta min "die facebook die" tröja, men nejnej, den är inte i min garderob ;_;

men jag hittade mina simpsons tröjor och mina älskade south park tröjor! ^^ Så jag är glad ;3

Är med Chanelle just nu, sover hos henne ikväll ;3 Hon duschar nu, och sen ska vi sola hos henne ;)

En sak som jag stör mig på, jag är fan likblek ;o jag blir inte brun ;o 

Jag är blekare än en zombie och då är det fan illa ;o 

 

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=WfYVyaqAAj4&feature=related

Kär i låten<3333333


Pusshej! ;*<3

Av Paff Johansson - 26 juli 2012 21:18

Lista ut det om ni kan!<3

Av Paff Johansson - 26 juli 2012 13:40

Bror har dragit till göteborg för någon konsert (Johannes).

Så vad ska jag göra ? :o Får väl se om min bög vill träffas idag (Chanelle) för det var ett tag sen ! ;3 Har märkt att jag har glömt dagens låt ett par gånger, men försöker bättra mig x)

dagens låt: Where'd you go Featuring Holly Brook & Jonah Matranga- Fort Minor

Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.</3

Det finns inget hopp, för ljuset är ej kvar, tyyyyyyp...

Men jag vet inte, seriöst, jag saknar att ha någon, som man kan mysa med, titta på filmer, kramas och så... Jag saknar det som in i helvete, jag vet inte vad jag ska göra, han som jag tror jag gillar, är den jag vill spendera livet med... gud nu låter jag som om jag är 40 bast eller nåt x) men jag saknar den där underbara känslan när man är med den där speciella, när man pratar med den där speciella, mina kompisar har sagt att dom alltid finns, men det är inte det att jag känner mig ensam på det sättet, känner mig liksom, inte älskad... Nu kanske det låter som jag tjatar, men det är min blogg, jag skriver vad jag vill... Jag vill bara ha den där speciella... som är min och endast min...

Av Paff Johansson - 25 juli 2012 15:14

Jag ramlar ner, ledsen och besviken, nu sitter jag här, sårad som fan, varför släppte du mig? du vet att vi kan, vill höra dom orden att du känner samma sak, sitter här och väntar, kanske kommer det en dag du kommer tillbaks till mig... En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig, ska stå på samma plats och vänta för alltid, för jag tror du och jag har en framtid...

Om jag gjorde något fel, vad kan det ha varit? Jag har inte känt såhär förut och du vet att det är sant, det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan, så jag väntar med hoppet om att du ska bli min igen, jag saknar dig som fan, saknar våra samtal, jag saknar allt, nu har vi dom där stela konversationerna som inte har någon betydelse, jag vill kalla dig min igen, jag älskar dig lika mycket, du har tagit mitt hjärta, du har krossat det, men jag kan inte släppa dig, för jag älskar dig, allt jag sa , det var så äkta...

Kanske är jag dum som tror att jag är värd dig, men ärlighet varar längst, du är det finaste som har hänt mig...

 

Nu är det som det är och det är inte så jag vill, men bara du är lycklig, så duger det för mig, allt jag sa var så äkta, men snälla, ta hand om dig, hör av dig då och då så jag vet att du mår bra, jag kommer vänta på dig, vänta länge, tills mitt hjärta släpper dig. Mina vänner har sagt att jag ska släppa dig och att jag inte var värd dig, att jag var värd någon bättre, jag kanske håller med, men jag gillar dig fortfarande... Mitt hjärta skriker jag behöver dig...

 

När det gäller ditt leende så slår det alla andras....

 


Bild tagen av mig...

 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards