mylifeasmaria

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Paff Johansson - 19 september 2012 20:12

Sitter här och försöker att sluta gråta.

Jag vet att jag lova, men ibland känns det som det inte kommer att gå.

Önskar att du var här, och kunde gråta ut med mig.

Jag svär, jag tackar dig för våra minnen.

Jag saknar dig, mer än vad du tror.

Jag önskar att jag kunde, spola tillbaka tiden, till då, jag pratade med dig. 

Jag saknar dig som in i helvete.

Snart ett år sen.

Om en månad och en dag.

Fan. Kom tillbaka till mig. 

Therese jag saknar dig som fan.

Jag önskar att du fanns kvar än idag. 

Det här kommer inte gå.

Jag vill ha dig här igen.

Jag trodde jag hade känt saknad innan du dog, men jag hade fel.

Det här är hemskt, saknaden är för stor.

Vi hade precis bråkat innan du dog.

Ibland tror jag att det var mitt fel, men jag vet varför du dog.

Jag vill bara ha tillbaka tiden med dig igen, för den var så fucking bra.

Men ibland...

Känns det som det inte kommer att gå.

 

Men du, jag hoppas du har det bra nu, vi syns på andra sidan.

Jag älskar dig.♥

Av Paff Johansson - 19 september 2012 16:07

Men jag vill att du ska veta, att jag verkligen saknar dig, du är helt klart bäst.

Du får mig så sjukt mycket gladare när jag är ledsen. Du är den finaste vännen man kan få. Du finns alltid för mig. Jag kan stava ditt namn, det stavas ä-n-g-e-l. Vi har inte träffats på ett tag, vi har inte pratat på ett tag, men jag älskar dig lika mycket som första gången vi träffades. Minns dagen som om det var igår, vi träffades på hockeyn. Jag var där med Alice, och Alice skulle träffa dig. Jag friade till dig för att få ett tuggummi. Om jag inte hade gjort det, skulle vi nog inte vara dom vännerna vi är idag. Du kan dela allt med mig, jag hoppas du vet om det, jag är verkligen glad att jag har dig i mitt liv, du gör mig gladare, du gör mig lycklig. Du får min helt enkelt att le. Jag älskar ditt skratt, det är så sjukt gulligt. Jag saknar dig mer än du tror. Vi måste träffas snart, va lite mer än en månad vi träffades tror jag. Det får inte bli som sist. Att vi inte träffades på ungefär 7 månader. Jag älskar dig, du är min solstråle. Om du inte har listat ut vem du är än, så är det du, Piff ♥

 

Jag tänker lägga upp en bild på dig min fina.

Döda mig om du vill, men du är sjukt vacker.♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards