mylifeasmaria

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Paff Johansson - 17 september 2012 18:08

Jag föddes den 25:e april runt klockan sju på morgonen. Men jag föddes inte på BB utan jag föddes hemma, på hallgolvet.

Jag döptes till Maria Sara Elisabeth Johansson. När jag var runt 2 år, så ramlade jag ner för en sten trappa och hållde på att dö. När jag var runt 6 år så bröt jag nyckelbenet. När jag var runt 7 år så lärde jag mig att vissla.

När jag var 9 hade jag svårt att andas, så vi stack till sjukhuset, men det löste sig.

När jag var runt 10 fick jag glasögon... 

När jag var runt 10 åter igen, fick vi reda på att jag hade migrän.

När jag var 12, så träffade jag underbaraste Chanelle.

När jag var 11,12,och 13 så operade jag min tå.

När jag var 13 så tog jag hål i näsan.

 

Det är några saker jag kommer ihåg med mitt liv. 

 

Dagen


Opererade stortån idag, IGEN. Hoppas att det blir bra nu! Skulle på hockey idag, men det går inte, för jag kan inte gå.

Skulle varit med Elisa och Amandha för att vi var tvungna att göra en sak i svenskan och ingen av oss pallade att göra den själv. Amanda kom, för att hon inte läste mitt meddelande på fb, där jag skrev att jag inte kunde vara med henne för att vi skulle gått på hockeyn, men jag kunde ju inte gå. Var med amanda, för att jag inte hade något val.

HAHA OMG VAD ELAKT DET DÄR LÄT...

Dagens låt: Underbar-Fronda


Gammal, men jag älskar den.♥

 

Du är vacker som du är, du måste vara som du var, det är knappast fel på dig, det är fel på hur världen är idag. Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra, för innerst inne vet dom om att dom har och du är underbar.♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards