mylifeasmaria

Alla inlägg under april 2011

!!!

Av Paff Johansson - 22 april 2011 14:47

 Har nyss varit på affären och köp lite gottigott!!! Är med Sandra och vi ska kanske sen ta upp mitt tält och fjanta oss.Glöm inte att tipsa era vänner om min blogg!!!!!Behöver hjälp tipsa om vad jag ska skriva om...    

Av Paff Johansson - 22 april 2011 11:37

  Hej nu är jag arg!!!! Nån jävla dum i huvet person har varit inne

  på min Facebook och skrivit till min syrra att jag hatar henne .... Så nu har jag ändrat lösenord på Fb och msn . Lösenordet är hemligt! Men iallafall så är allt annat bra hörs

Av Paff Johansson - 21 april 2011 20:48

 Hejsvejs!! Idag har det varit en bra dag.. Förutom att när jag och Sandra åkte buss hem till mig.. För då så var det ett sätte som dampa och Sandra satt sig på det! Det var liksom löst. Så hon hållde på att ramla av sättet. Men annars har allt varit bra!! Vad har ni gjort dåee?

Nu så sitter jag i min säng och äter chips.. Mmm YUMMY!! Men iallafall så ska 

jag ut nu/snart!!! Ha det bra        

Av Paff Johansson - 21 april 2011 14:00

 Hejhej jag kanske ska vara med Sandra idag! Undra vad vi ska göra dåee? iallafall så glöm inte att rösta på omröstningen och komentera gärna vad ni


röstade!! Vad ska ni göra idag ?^^

Av Paff Johansson - 20 april 2011 09:44

 Sorry om jag inte bloggade igår men internet bråka hemma hos min kompis! Men i alla fall så har jag sovit över med Amigos som är en sak igår till idag ! Hehe dom blev liksom lite arga på min kusse , En som heter Evelina och jag för att vi pratade till klockan tre på natten ungefär....  

Hej

Av Paff Johansson - 19 april 2011 13:32

Av Paff Johansson - 18 april 2011 22:01

 Folk kanske tror att jag inte har något liv men ibland känns det faktiskt så för mig !! Det kanske ser ut som det med men det är ju inte så många som vill va med mig så jag sitter vid datorn när det inte är folk som vill ... Dom kommer alltid på en ursäkt till varför vi just inte kan va sen så frågar dom ju nån annan när jag är just där! Det är bara så störande att inte vara en av dom populära i klassen och så vidare, dessutom så är det skit tråkigt att inte ha så många att vara med på rasterna men då går jag ju bara till min kusin ... Tur att hon går på samma skola som mig men inte nästa år  Då så blir det att vara ensam om inte nån vill vara med mig! Folk brukar inte vara med mig på grund av mitt utseénde men liksom jag kan ju inte ändra på mig själv jag är den jag är och vill vara så fatta det och snälla alla som inte fattar det kan väl börja och göra det? Please jag vill bara kunna leva utan trubbel för det skulle göra mycket för mig! Min kusin är alltid där för mig oavsett vad så med det här inlägget vill jag bara säga jag                                                                 ÄLSKAR DIG AMANDA OCH DU KOMMER ALLTID ATT FINNAS I MITT <3  

Av Paff Johansson - 18 april 2011 20:31

 Hej just nu så är jag med bästa Sandra Och jag läser min kusins blogg kolla gärna in den 


http://handbollsmanda.bloggplatsen.se/



Den är juee bäst!!!! Jag ska nog sova över med min kompis eftersom det är påsklov!!!!!!! Lov är det bästa som finns för dåee så slipper man tråkiga skolan som alla säger är så bäst! Så jag och hon kommer säkert lägga oss sent idag .   Hehe jag har haft en jättebra dag i dag! För det första så har jag varit med min kusin som är den bästa i hela världen! Och så har hon och jag varit med hennes söta lillebröder som heter William & Lucas! Hehe efter det så gick vi till affäreb och köpte glass.Mhm YUMMY! Efter det så gick vi hem ! Sen var vi tvugna att sticka till affären och köpa mjölk och lite till.. Har ätit hos henne också .. vi åt kebabtallrik som var jättegod. Efter det så stack jag hem en stund sen så stack jag till Sandra och nu ska jag sova hos henne!! Ska nog vara uppe skit länge..     

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards