mylifeasmaria

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Paff Johansson - 7 september 2012 16:28

För jag ångrar alltid sånt som jag har tänkt men aldrig gjort, tänkt men aldrig gjort.

Be mig be mig när som helst, be mig när som det känns som allt ska brista snart, allt ska brista snart.

Åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, tänker på döden.

Bär mig, bär mig genom allt, jag har aldrig menat att vara någon till besvär, någon till besvär.

Ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till, om det slutar slå nån gång, slutar slå nån gång.

Åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, tänker på döden.


Åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, tänker på döden. åh jag tänker på dig,dig,dig.

Tills döden skiljer oss åt, tills askan efter våra kroppar sprids för vind eller våg,våg.

Åh alla skulder som vi springer ifrån, från, har vi kvar dom så försvinner dom då, då, då.

Det är du och jag mot döden, stunder det känns som den ska komma innan dan är över. 

Men du och jag behöver, någon som stöttar vårat segel genom stormen, behöver inte be mig om det.

När vi förlorat alla strider här,här, när vi föraktar allt som livet är, är, när ingen av oss har nån styrka kvar.

Lovar jag tar mig samman och när det krävs så bär jag dig med mina bara armar.

Åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, åh jag tänker på dig, när jag tänker på döden, tänker på döden.

 

Låt: Tänk på döden-Anton Kristiansson♥

Förlåt om det står fel, men jag som skrev av när jag lyssnade på den♥

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards