mylifeasmaria

Alla inlägg under juli 2011

Av Paff Johansson - 17 juli 2011 21:15

 Hej på er alla ! Idag så gör jag inget speciellt förutom att jag har tråkat hela dagen med tv ! Heheh JAG vet vilket patetiskt liv jag har ;D 

Men jag äe stolt övert! 

Vad har ni gjort idag då?

Just nu tittar jag på 2 & 1/2 Men ... Bra bra ! 


Har någon lust att va imorgon? Jag tänkte hitta på nåt. BTW !! Jag tittade på sista Harry Potter igår hos en kompis på engelska ! Den äger som f*n.... :-) Ghahhaha! Fail ! Lol ! Epic!  



 Jaja Herrå då ! 



//Marre 


Ps: Vet nån hur det känns med att vara singel och veta att ingen vill ha en? det vet jag

Av Paff Johansson - 14 juli 2011 00:34

 Jahopp då funkade inte det där med tidsinställda inlägget ...


 Det va konstigt xD 

Men iallafall så ska jag inte slösa på er dyrbara tid 




TJARÅ!!

Av Paff Johansson - 3 juli 2011 21:36

 NU FÖR FAN HAR NÅN HACKAT MIN MSN SÅ JAG INTE KOMMER IN PÅ DEN!!!



NÄR JAG FÅR REDA PÅ VEM DET ÄR SÅ SKA JAG DÖDA DEN OCH MATA DEN TILL PIRAYOR!!!



FÖR DET ÄR SÅN JÄVLA DÅLIG STIL!! 



FÖRST MIN FACEBOOK SEN MIN MSN VAD KOMMER SEN?



BLOGGEN?



SKYPE???



JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG KNAPPT KAN TÄNKA !!!



OCH DET ÄR DÅLIGT SKA NI VETA



DEN JÄVLA IDIOTEN KAN FAN FARA ÅT HELVETE !! 



JAG SKULLE BLI ARGARE OM DET VA NÅN SOM STOD MIG NÄRA!!!




Av Paff Johansson - 3 juli 2011 16:15

 Hej på er alla!  Så som ni vet så kommer jag inte blogga nåt på några dagar ! 


Just nu sä har jag tråk och vill vara med nån...


Det är ju ingen idé att jag bloggar när ingen läser , det är ju bara slöseri med tid eller?


Nu skriver jag med älskade Challe och hoppas att Malou har/haft det bra i Gekås Ullared!! 


Som ni ser så testar jag lite mindre texter för nån gång så måste det ju va den första .... ;D ;D ;D 


Som ni ser så är jag inte mycket för smilisar men jag gör mitt bästa ! 


Och jag tar inte nån sån där blogg smilis utan gör egna :O 


Hehe xD MEN IALLAFALL! Lägret kommer att äga och om ni inte vet så kommer jag sova i tält med Emma Och Evelina !


Evelina har juee gjort många dumma saker mot mig för längesen men om man tänker efter så är det bara och skita i det...


Det är juee inte hennes fel utan hennes adhd och jag har funderat på det här länge nog och jag förlåter henne för allr!!! :D 


 Nu kommer jag inte på vad jag ska skriva men imorgon kommer det ett tidsinställt inlägg som kommer när jag äe på väg till lägret och så kanske jag skriver vad det äe dom ska med!!


GLADA NU VA?! OF COURSE NI ÄE!!


Och som ni har märkt så skriver jag juee på mitt eget lilla språk....


Det är juee kul att man kan komma på egna ord som ist för ju som är så tråkigt =JUEE


Det är för det mesta bara EE i slutet på orden ....


Men men nu skrev jag till mimmi som jag kallar mimmz !


Mimmi , Mona , Malou ,  Maria (Jag) och Challe kallar oss MMMM+C forever eller det är vad jag kallar oss ... xDD


Men nu skriver jag med en som heter Emelie !


Ja jag vet att jag byter person ofta men det äe kul?


Hahah xD


Klockan 17:30 ska jag åka och handla med The Family ...


Sen efter det packa till lägret .... 


Efter det kanske blogga annars Facebook eller tv !


Får lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp kvart i sju imorgon!!


BLÄÄÄÄ!!!  Gå upp tidigt passar inte mig ... 


Men måste man så måste man!


xD 


Men jaja ska dra nu 




HERRÅ CATCH YOU LATER !!!!



Av Paff Johansson - 2 juli 2011 20:17

 Hej på er alla ! Gissa vad jag äter? GODIS!!!!


Men drickan är borta!


Skit i det för godiset äe juee kvar ? JAOO!


Iallfall imorgon bloggar jag men inte mellan måndag -torsdag!


För jag ska på läger! 


Med bästa Emma Bågenholm!!


Delar tält med henne ! 


Sjysst hon äe ! 


Men iallafall så kommer vi att dö..


Gissa varför?


ALLT GODIS VI KOMMER OCH ÄTA !! ;D ;D 


xD 


Det finns en dålig sak där eller nej två dåliga saker där !


 Det första : Lägga sig tidigt och gå upp tidigt !


Det andra:: INGEN DATOR ELLER MOBIL!!! ^^ ;D 


Hur kommer jag klara av detta!!?? 


The computer is my life!


Hehe men jag bloggar iallafall så fort jag kommer hem ...


 Jag bloggar ju imorgon med så det finns inget och vara ledsen över! :D 


Najj nu ska jag ta och bada !






 CATCH YOU LATER !!!



 PS: Jag är helt totalt störd! Fått det av kussen manda ;D;D

Av Paff Johansson - 1 juli 2011 22:55

 Hej hej nu blir det ett kort inlägg här ! Dagen = BRA Va hos farmor och firade henne (hon fyllde 60 O.o) Sen typ inget mer men ska se på film! 




HERRÅ

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards