mylifeasmaria

Alla inlägg under september 2011

Av Paff Johansson - 15 september 2011 17:54

 Cha cha bloggen ! Nej nu ska jag inte leka fjortis här ! xD 

Dagen har varit sådär... Har ju så jävla f*cking ont i tån ! Asså stårtån.. 

Men jag överlever nog ;P 

Vad har ni gjort då ? ^^ <3 Jag ska snart titta på tv men jag vet inte riktigt vad jag ska se ... Ghahaha :D 

Jag är ju en som värkligen gillar simpsons och jag hoppas att det kommer nån helg när det är simpsons maraton igen ! Det är ju bara Awesome om det gör det snart :-)

Jaja ska vaccinera mig imorgon i skolan ! Hatar sprutor.. Men måsta man så måste man xD . 

Det är typ mot Mässling eller nåt sånt ... Kan nån något tips mot om man hatar sprutor ?? 

Nej nu ska jag inte tjata på er om SPRUTOR utan jag ska nog dra nu ... 


Herrå ! 

// Maria

Av Paff Johansson - 13 september 2011 22:12

 Malou om du nu läser detta så vill jag att du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat! :****

Av Paff Johansson - 4 september 2011 23:00

 Nu när ni läser detta så försöker jag nog förmodlingen att sova ... Ni vet ju redan hur dagen har varit och så ! Så det finns nog inget mer och säga om de ! <3     



 Men Godnatt då till er alla som tar lite av eran dyrbara tid och läser min blogg  

Av Paff Johansson - 4 september 2011 21:00

 Aa som rubriken säger -.- Tappade örhängens pluppen två gånger ... Ena i rummet och då låg den under soffan och sen i badrummet. 


Men men .. Har gjort popcorn och ska se på 2 1/2 men . 

Ägit . Ses / Maria

Av Paff Johansson - 4 september 2011 18:37

 Hej hej igen ! Jag orkade göra ett inlägg nu . Väntar på att maten ska bli klar .. Pappa gör portetstek . Mmm YUMMY ! Men men gjorde en bild på PiZap.  Kan lägga in den om ni vill .. Eller jag gör det även om ni inte vill .                                                                                           Fin va? Ja det är den nog .. Tror jag XD . Vad har ni gjort idag då ?

Själv så har jag tråååååkat .. Men men ska äta nu .

Hejdååå // Maria   






Av Paff Johansson - 4 september 2011 16:00

 Just nu vet jag inte om vi kommer bli vänner igen ..


Men hur det än blir så blir det bäst så !


Men fattar bara inte varför det blev så ...


men men .. gick på stan med amanda igår !


Awezzzomee .. köpte ett par örhängen .. 


Med delfiner på . 


Btw:


VILL VA MED NÅN .


Malou , Mimmi , Mona JAG SAKNAR ER ! Vi måste va snart ... 


Men ska dra nu hejdå ! 


Btw : Dagens låt 


     http://www.youtube.com/watch?v=hSjIz8oQuko&feature=related

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards