mylifeasmaria

Alla inlägg under januari 2012

Av Paff Johansson - 31 januari 2012 22:35

Är sjukt trött..

Och har ont i huvudet..

Så det är ganska smart om man lägger sig... Men ska först hitta nån trevlig att smsa med :3

Annars kan jag inte sova :p <3

Menmen, godnatt på er sötisar ;')<3

Av Paff Johansson - 31 januari 2012 21:55

Tycker inte ni att det är jobbigt om nån håller på bara för att man gillar olika musiktyper?

Tillexempel justin bieber.. inte för att jag gillar han men jag tar han som exempel.

Alla kanske inte gillar han, men man behöver inte kalla han bög...

Det är i stort sett omoget...

Jag har själv kallat honom det och beaver och bäver...

Men jag har lagt ner...

Alla hans "beliebers" tycker nog inte heller att det är så roligt..

Menar... dom blir väl inte glada om nån säger att deras idol är bög?

Egentligen så är det samma sak som jag tillexempel, jag gillar my chemical romance, det är i stort sett samma sak...

Men, bara för att det är någon annan musiktyp, behöver man inte hålla på xDD



Med detta vill jag få ut: Kalla honom inte bög... Varken han eller hans beliebers mår bra av det... han har en tjej -.-''

Av Paff Johansson - 31 januari 2012 15:38

Mange ger dig allt du vill ha, och så är det ;) 

Har väl inte gjort något så speciellt :P <3

Mest varit i skolan xD

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=QK1IYTa8BDk - Venneh varför, men jag tycker själv att denna är bättre än orginalet ;)<3

Dagens bild: ¨


Jag vet inte varför men jag älskar den här bilden ;)

Får en och tänka på den tiden när man inte hade lika mycket problem som nu...

Nja, den tiden var helt klart underbar ;)

Vet inte hur gammal jag är på bilden men skulle gissa mellan 6-8? XD

Vad koll jag har :P <3

Tänkte lägga upp lite pon och zi bilder ;) <3

   

Diggar den helt enkelt :P<3

 

<3

:o xD

Nääee, men vet inte vad jag ska skriva :P <3

Laddar upp en eller två bilder till, det kanske blir tre? xD <3

   

Så fucking sant :P 

 

Jag bara älskar Pon & Zi, dom är så söta :') <3


Tror att det kommer ta sjukt lång tid att spara det här inlägget :)


Men ska ta och dra nu, ciao :P<3


Av Paff Johansson - 30 januari 2012 22:40

Det finns ju många som säger att kärlek inte har någon gräns, men skulle det inte se sjukt ut om en 20 åring är ihop med en 60 åring O.o

Själv tycker jag det, men jag har inte alltid rätt, vad tycker ni? O.O

Av Paff Johansson - 30 januari 2012 21:55

Snackade nyss med en gullig person i telefonen :D

Denna person frågade hur mina skor såg ut O.o

Liksom wtf?

Jag fick en kaka av denna person :D 

Var ute nyss, kom in nu :D 

Who cares?

Shit vad cool jag blev, denna person frågade vem jag gillade, jag sa en kaka med en mun :D

Jag äger, i know :P <3

Det kan vara den här personen jag snackade med som jag gillar, vem vet?

BARA JAG :O <3

Av Paff Johansson - 30 januari 2012 19:30

NÅGRA SANNINGAR OM MIG!





1 : Jag är kär ...

2: Utan musik vore jag inget...

3: Jag är rädd för fotbollar... xD

4: Jag älskar tuggummi,kakor,musik,tv,dator,min mössa,mina vänner,att vara dryg och mycket mer...

5: Jag hatar matte,dryga jävlar, justin bieber, när inte folk ger mig kakor, migrän -.-'''

6: Min absoluta favorit låt är Famous last words-mu chemical romance...

7: Jag älskar att sjunga,men hatar när folk hör mig... -.-'

8: Ibland kan jag känna att låtar sjunger till mig- det gör väl alla någon gång?

9: Jag hatar skolan, eller inte hatar, utan ogillar...

10: Min klass kan vara jobbig ibland... iaf en del i klassen :/

11: Jag älskar my chemical romance mer än allt annat, deras låtar är awesome as fuck!

12; Jag vill fylla år nu!

13; Jag tuggar tuggummi just nu...

14; Väntar även på att en person ska svara på skype...<3

15: Känner att detta inte blev några sanningar?

16; Chanelle är den underbaraste vännen jag har ! Älskar dig! :*<3

17: Just nu har jag tråkigt...

18: Jag har ätit 9 tuggummipaket på en vecka...

19: Jag vill ha pizza xD

20: Fotboll är ganska roligt om man räknar bort att jag är rädd för fotbollar  

21:  Nu tänker jag bada. ciao...<33333



PS: Den sanningen som är mest sann= 1:an..<3333333333

Av Paff Johansson - 30 januari 2012 15:09

Hejhej, ändrade lite på bloggen förut som ni kanske ser? O.o

Blev väl sådär, pallade inte ha kvar gamla designen -.-'''

xD

Vet inte vad jag ska hitta på, den som var social slutade svara på sms ! 

Fuck him xD 

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=1egYn0Tb-rs&feature=relmfu 

Dagens bild: 


Denna bild är ett minne jag har med min bejb Chanelle, vi var hemma hos henne och grillade marshmallows, det gick ju sådär för mig xD

Den låten som är dagens låt skrev jag för att jag just nu sitter och lyssnar på den! :DD <333

Ja, nu vet jag vad jag ska göra :DD

Ska vara med Moa :D

Eller kanske, hon har något prov att öva till :/

Men hoppas kan man alltid :D xD<3

Skoldagen har varit sådär...

Hade fotbolls grej sak ...

Vi vann EN match ;'')

Känner mig så stolt,  jag skrek bara EN gång...

Och för er som inte vet, jag är rädd för fotbollar xD<3

Jaja, sparkade min fot i väggen det första jag gjorde....

Så jag hade skit ont i tån hela tiden...

Så, i sista matchen var jag inte med lika mycket pågrund av att jag hade ont i magen och i tån...

Fun life?

Nää :P

Ska dra nu, tjarå...


Ps: Bli min?<3

Av Paff Johansson - 29 januari 2012 22:20

Är grymt trött... xD

Inte likt mig, men aja...

Detta blir iallefall sista inlägget ;)

En bild till er (a)

Sådär ser jag ut när jag får en kaka :DDDD

Vet att det är en person som undrar hur jag ser ut när jag får kakor XD

Men nu ska jag nog sova, godnatt :p<333333333


PS: Jag.Gillar.Dig. 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards