mylifeasmaria

Alla inlägg under augusti 2011

Av Paff Johansson - 29 augusti 2011 20:54

 Jag fattar inte varför du jämt och ständigt gör så här mot mig ...


Det är ju för fan nt schysst ! 


Jag ville bara hem och då är man en dissare ... 


tycker du att det är kul att va hos dig när du inte ens är social `?


Du ska få svaret : NEEJ


Varenda gång du är här så får du äta här men när jag är hos dig så får jag titta på -.-


skit schysst du är då! 


Jag orkar snart inte med dig mer ... 


du sårar mina känslor gång på gång !! 


JAG TYCKER ATT DU ÄR HELT SERIÖST ONOMRAL!! 


vänner ska man va rädd om och inte kasta bort som om det vore skräp !!


JAG HATAR DIG !! 

Av Paff Johansson - 28 augusti 2011 14:17

 Tja tja bloggen ! 


Vad gör alla idag dåee?


Själv så kommer jag ha så fucking tråkigt ! 


För min kompis sticker hem :(


Så om ni vill va . HÖR AV ER "!


Ska iallafall bada nu .


så tjaråååå!


//Maria xoxo

Av Paff Johansson - 8 augusti 2011 21:39

 Heej ... Sorry om jag inte har bloggat på ett 


men har inte haft lust bara ! 


Men jag har en fråga till er .. 


Vet ni när festen hos mange är ?


Måste juee ba´h komma på den . Han äe 


juee bara för cool .


Vad gör ni då ? Själv är jag med älskade 


Sandra , Vi har skit kul ...


Vi lyssnar på FEST HOS MANGE..


Vill vara med Mona, Mimmi och Malou nån da ! 


Sa till Mimmi att vi måste vara innan skolan börjar


så vi får väl se när det blir ...


;P


Vet inte vad jag ska göra den här vecka så ni som vill kan ju palla er hit.. 


 


Jaja ska dra nu hejdå !


Ps : Vill snacka med en som heter Vilma ... hon verkar vara cool 

Presentation


Hej! Jag heter Maria & är 13 år! Denna blogg handlar om mig och mitt liv! Hoppas du gillar den! ^^

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det värsta du vet?
 Dryga jävlar...
 Justin Bieber..
 Jag hatar dryga, men älskar att va dryg...
 Paff Johansson!
 Idioter som tror att dom är nån..
 Att bli anklagad för fucking skit du inte gjort.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Göra inlägg i min blogg? Klicka här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards